شرکت صنایع چوبی پاسار با هدف ارائه خدمات حرفه ای طراحی و  اجرای دکوراسیون داخلی و آشپزخانه و در پاسخ به نیازهای روز افزون این مقوله در کشور در سال 1365 با برند ایتالیا کابین تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود.
ایتالیا کابین طی دو سال متوالی در سالهای 1378 و 1379 در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در کشور ماداگاسکار شرکت کرده و حضور پررنگ و موثری داشت. سپس در سالهای 1380 الی 1382 در نمایشگاه های اختصاصی جمهوری اسلامی در کشور های زامبیا، کونگو، کینشازا  و برازاویل حضور فعالی داشت.
این مجموعه در سال 1382 اقدام به راه اندازی کارخانه تولید کابینت در شهرک صنعتی بهارستان واقع در کیلومتر 15 جاده خاوران و با خرید دستگاه های بروز این صنعت به منظور ارائه بهترین کیفیت در تولید محصولات، فعالیت خود را آغاز نمود.
پس از تاسیس کارخانه، ایتالیا کابین با تغییر برند شرکت به نام صنایع چوبی پاسار فعالیت خود را ادامه داد و از سال 1384 الی 1391 به طور متوالی در نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و آشپزخانه حضور مستمری داشته است
صنایع چوبی پاسار در سال 1391 جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان اقدام به تاسیس و راه اندازی نمایشگاه های تهران و بابلسر نمود که آدرس و شماره تماس های فروشگاه ها را میتوانید از بخش تماس با ما در سایت ملاحظه فرمایید.